Wednesday 20 July 2011

ishhh :'(

what's up blogger . okayy as usual setiap mlm aku akan post entri baru yg merepek . kesah ape aku . hehe . okay mlm nih nak merepek pasal ape ekk , hee tadi aku tengok citer anissa , tauu kan ? sumpahh sdihh citer tuhh , gila bangang lahh , hikhik . BTW aku dahh mcm org bodohh dohh , mrepek entahh ape ape jahh dalam blog nihh , kesian blog aku , hihi , *gelak hingga terkeluar isi perut
huh , lagi nak ckp ape eakk , ohoo , baru teringat aku kena edit blog mmbe lahh dohh , ecehh bajet pro pulakk , err *kenyataan . tapi x de lahh pro sgt , blog aku pun setaraf sampahh kot . setakat ini yg aku mmpu buat , but it's okayy sekurang kurangnya aku buat sendiri , dari A sampai lahh Z blog aku nihh aku buat sendiri taukk , bhaha . okayy GTG , tataa .

* mintakk maaf jika saya terlalu batak :)

sila lah like , takyahh segan-2 :)

No comments:

Post a Comment

シ iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu シ