Friday 22 July 2011

suwei !

what's up ! yeah hari nihh aku nak story pasal blog aku . kauu tengok ape yg suwei ? nahh header aku cacat kan , cam bodoh jea . act aku tersalah tekan hape entahh . then bhagian add a gadget header tuh termove kat bwhh . korang nmpk kan ? kat tepi tuhh , haha . okayy sekarang nihh aku tak bolehh bukak fb doh . sebab virus yg ade kat lappy aku nihh dari fb , sial kan , very the bodohh sape sebarkan virus tuhh , nasib baik blog bolehh bukak , bolehh aku mencarut or merepek kat sini kan . so back to the tittle jgn komen lahh kalau header aku tuh burokk eah , sape yg baik hati , murah hati dan tidakk kedekut tuh sila lahh bagi tunjuk ajar mcm mne nak 'sembuhkan blog aku nihh' hee . gedikk lahh kau nihh kan blog . aku syg kat kauu lahh , kauu tempat aku meluah tauk , haha *merepek sudaa . okayy lahh chow .

p/s : yg baik hati sila tinggalkan tunjuk ajar anda di shoutbox yeahh .

sila lah like , takyahh segan-2 :)

No comments:

Post a Comment

シ iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu iloveyouu シ